Hejdå oändliga resurser

Förra veckan fick jag lämna tillbaka de 15 skivor som jag lånat från stadsbiblioteket. Jag måste passa på att tacka den snälla bibliotikarien som hjälpte mig när jag glömt att lämna tillbaka skivorna och satt på bussen till Stockholm. Paniken som spred sig i kroppen, svettningarna som jag fick av att tänka på notan och en arg bibliotikarieblick, allt det där försvann när han skämtade bort det och gjorde ett omlån. Det var fredagen den 13:e med, no shit.

Om man nu summerar alla de recensioner jag skulle ha gjort på dessa skivor lever det inte ens upp till 15% av verkligheten. 2/15 recensioner... det blir 13,333333% Fast om vi ska vara riktigt petiga så var det minst 2-3 stycken som var olyssnbara på grund av hack i skivan. Då är vi bara nere på 12 skivor, plötsligt är jag närmare mitt mål, 16,7%. Sen kan vi ju ta bort samlingsskivor, för om vi ska vara ärliga, vad finns det för nytta med att recensera någons allra bästa låtar? Antingen håller bandet genomgående kvalité eller så är det skit. Då går 2 bort. Nu är vi på en jämn 20 %, det blir perfekt! Ska nog försöka låna några skivor igen, men inte lika många. Dessutom ska jag recensera dem, pinky promise...

YUBIKIRI!

image107

Carko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0