Ed Banger..here I go again..:P


Haha såg nu att Carro måste ha blivit lika uppspelt och inspirerad som jag blev av Musikbyråns inslag om
Ed Banger records och Paris som är hetast av de hetaste just nu!
Förutom Justice som Carro tidigare har nämt här i Lobbyn har Banger ännu mer järn att fyra av!
Min favorit är solklart Miami tjejen "UFFIE" eller Ana Katharine Heartley som hon egentligen heter. En 19-åring som har tagit sitt pick och pack till Paris där hon har joinat grabbarna hos Ed Banger.
Med en egen röst och låten "Pop the Glock" blir det här inget annat än hur griimt som hellst.
Snappa henne på hultsfred tillsammans med Justice, Sebastian och nästan hela Ed Banger familjen!
image122

Håll även utkik efter

SEBASTIAN----DJ MEHDI------ BUSY P-------- FEADZ




Kommentarer
Postat av: Durmer

Det där om att Uffie ska spela i Stockholm stämmer inte. Är Hultsfred hon ska spela på.
Även Justice, SebastiAn och DJ Mehdi kommer. Mycket Ed Banger.
...och så Surkin och Alex Gopher. Så det blir grymt mycket Parisklubb i Småland.

2007-05-24 @ 19:25:04
URL: http://durmer.blogg.se
Postat av: Anonym

Tja tack för din feedback..såg datumet på hennes officiella myspace men men jag hade fel=) Så nu har jag ändrat=) ÅÅ jag vill till hultsfred=)

2007-05-25 @ 13:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0