Aii Aii aiii!

Jag är kär i låten South America av Shout Out Louds, den har riktigt fin melodi och sveper en skön globtrotter känsla i örongångarna. Man vill stampa takten till den och det är sådana låtar som jag gillar.

Tillfällen när den här låten passar bra:

♦ När du ligger i hängmattan, har en isté i handen och småslumrar i försommarsolen
♦ När du sitter på balkongen med en öl och har en fot fri att stampa takten med
♦ När du och dina vänner grillar ute i kvällsolen och du kan använda ditt grillspett till att leka trummis med
♦ Och alla andra gånger du känner för att lyssna på South America... och stampa takten såklart

Oj, nu måste jag verkligen skriva på min uppsats!

- Carro♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0