Kravall

Hallo, här sitter jag. klockan är nästan fyra på morgonen. jag är trött. men jag är glad. nattens kravall var riktigt kul!
jag gick runt och snacka med gamla grannar och träffade på ovanligt mycket finländare med hockeytröjor. jag tackar ödmjukast petter för at han följde mig till Irret :) . det enda som saknades var sofie och gängets sockerlobbyn musik här i linköping.

här kommer lite bilder från kvällen:

kravall2
Jag, Elina & Adrian- korrefest!!

kravall4
TVå finländare med hockeytröjor!!

kravall5
Jag med hockyetröja, tack theo!!

kravall3
Hej & hå Dario!


jag är en tredejedelsfull och trött.

kraaam
c


Kommentarer
Postat av: Anonym

oo värsta ballo o heta bruden!! ser att som du hade a lot o fun!! jag vill träffa dig puzz!! skit snygg frilla

2007-03-31 @ 21:08:54
Postat av: Anonym

just d det va jag (soff) som skrev

2007-03-31 @ 21:09:17
Postat av: carro

tack min puzz! du är så go:) vi ses snart, jag lovar!

2007-04-02 @ 17:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0