Havsbris & Hissmusik

 image85
Tjoo! Nu är jag hemkommen från Espania, full med Paella i magen och liite brunare kanske jag har blivit på tre dagar..=) Fick till uppdrag att nosa upp någon go musik från Barca..men jag måste säga att jag misslyckades denna gång, då jag spenderade 90% hajkandes i naturen. Det jag fann var havsbrisens och fiskmåsarnas läte och inte att förglömma den bedårande hissmusiken på hotellet. 
Är riktigt konsertsugen för tillfället så jag har iallfall nosat upp några goa astister som kommer till Svedala under våren.. 
::Bright Eyes::
24 mars, Debaser Medis

::Damien Rice::
24 mars, Cirkus, Sthlm

 ::Jamie T::
4 april, Kägelbanan, Sthlm-5 april, Mejeriet, Lund-6 april, Pustervik/Slippery People, Gbg
::The Fratellis::
15 april, Debaser Medis
::The Ark::
22 april, Debaser Medis   
::The Horrors::
25 april, Debaser Slussen, Sthlm       
::Bloc Party::
1 maj, Cirkus, Sthlm  

::Shout Out Louds::
                                         4 maj, Debaser Medis                                            
::Kungers::
25 maj, Ormingekarnevalen, Nacka, Sthlm


//Soff


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul poffis! roligt att du är hemma!

2007-03-12 @ 15:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0