Kärlek Kärlek

Det här komer väl inte som någon överaskning för medlemmarna i bandutskottet, Smålandsnation, Växjö=). Jag och min käre vän Jenny var på Mosebacke i Stockhom den 1 februari, det var nämligen Kungers som hade sin releasefest av deras nya cd "Folkpunk". Kungers är ett demoband från Hässelby utanför Stockholm som har spelat tillsammans i runt tio år. Jag kom till festen med en liten aning om att det kunde bli bra, men att det skulle bli MAGI det visste jag inte. Om ni har chans att se det här bandet så gör det! Så mycket drag var det länge sedan jag upplevt på ett gig och vilken sångare de har!
Bilder från Mosebacke: 
151460-43

151460-44

151460-45 


 


Kommentarer
Postat av: bob

javisst, jag håller med dej. ett fantastiskt lajvband, med en het frontfigur i grega ;) extremt drag den kvällen!
snygga bilder.
jag ser mejsjälv på en, hehe :D

2007-02-24 @ 21:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0