Goda gubbar och en Fair Lady

OO nu har jag vart borta länge från Sockerlobbyn...Carro har fått sköta hela fabriken själv..men hon e den ballaste musiktjejen så det bli bara succé =) Håller på att räkna ner till Roskilde..blev tipsad att jag skulle sätta på en sådan där slips som man klipper av för varje dag det går...hmm en sån blir det nog=)
Fick just reda på att ståplatserna för Bloc Partys konsert på Cirkus är slut..buu..men det finns fortfarande en chans..om man vill så!
Pratade med våran korrespondent Linni i London som rapporterade att hon missade The Rubikons(ett demoband som vi tidigare skrivit om i lobbyn) spelning på Barfly i Camden, citerat Linn "Istallet fick vi se slutbandet, which sucked, de hette bl bla bla...cheerleaders, o det var inte bra! jädra sminkade knubbsalsångare med glitter på byxan o paljetter i håret hoppade runt som en tönt pa scen och där stod vi besvikna =( ". Sen är tydligen biljetterna för Babyshambles och The Killers slutsålda och kostar 70 pund på den svarta marknaden..oo saftigt! Linko det är hårt ibland!
Det var tråkigt nog inga positiva rapporter från London Town denna gång..men jag återkommer om det händer nåt ballt over there!

Goda Gubbar... 

Jamie T
 - kommer att smälla stort i år!
 Jamie T

Me like The View och deras skiva "Hats off the busker". 
the view

This Providence
--> A wolf in sheep's clothing--->My beautiful rescue

Glasgow ladsen The Fratellis. 

The Swithes  

Haha nu introducerar jag det första tyska bandet här på lobbyn..trumvirvlar..Anajo..och visst sjunger de på tyska! 

Julian Velard
- en singer/songwriter från New York City som kämpar på med spelningar på stans barer..han borde bli signad.
Kvar i New York kan jag även nämna bandet The Honorary Title.

Om det är någon som befinner isg i Sthlm så spelar Damien Rice där på Cirkus den 24 Mars och han förband heter så mycket som Bell X1, kika lite extra på dem!
151460-42

...och en fair lady..

Regina Spektor och hennes skiva snurrar för fullt hos mig på Stallvägen..som för övrigt även hon spelar i Sthlm på China Teatern den 4 mars. Njuuut!
Regina

//Soff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0