En låt

Okej, vi kan säga att Alla Hjärtans Dag bara är ett kommersiellt uttryck och att det här en dag som många tycker att vi ska strunta i. Vissa säger att AHD ska vara varje dag, hela året om. Jag tycker ändå att man kan krama någon extra länge idag och bara visa lite omtanke, det kan göra någon väldigt glad.

Jag tycker om den här låten så mycket. Ända sedan min vän Isa kom hem från USA i högstadiet och berättade om Goo Goo Dolls, har vi tillsammans utvecklat nån sorts ingrodd känsla att GGD alltid finns i bakhuvet och låten Iris har vi otroligt nog aldrig tröttnat på. Den får mig att rysa.

Sofie har Samson som meddelande på msn, nu förstår jag varför det är totalt befogat. Den är vacker. Tack så mycket Regina Spektor.

Lyssna på din favoritlåt idag, bästa sättet att fira en helt vanlig dag...

Kärlek
Carko

Kommentarer
Postat av: Anonym

REGINA SPEKTOR är såå bra

2007-02-18 @ 16:49:49
URL: http://ilovemeor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0