Good Jul!!

Nu har jag satt i mig alldeles för mycket julskinka, fast så gött det är ändå:)

Lyssnar på galna japanska rockers för tillfället, jag är rätt ny till den här "j-rocken" så jag skrattar mest när jag hör deras refränger, jag tar det inte på så stort allvar ...  men lyssna absolut  "the pillows" ; ) Alla FLCL-älskare vet vad jag menar :)

Såg en kille i tunnelbanan häromdagen som läste manga "Deathnote", en rätt tuff serie som även kommer i animé-för-tv-form. Eftersom en viss G tvingar mig att se denna serie och jag inte hade hört talas om jättemånga i min närhet som sett den... närmare bestämt ingen, så tyckte jag att det vore kul att prata lite med honom, den där killen med näsan i boken. Han var inte lika uppspelt som jag, antagligen hade han många vänner som delade hans animé intresse...

Så ännu en julafton har passerat med mycket frid och sånt som hör julen till, så det jag egentligen ville säga idag var God Jul!!

/C

deathnote

Kommentarer
Postat av: Sillern

Deathnote är bra tuff den.
Finns en amerikansk serie som har samma innehåll, Dexter heter den.

2007-01-15 @ 13:47:51
URL: http://sillern.com:1111/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0